torsdag den 5. januar 2012

Fødselsdagsforberedelser


Jeg er langt om lange blevet rask, og er i fuld gang med saks, papir og perler til Carlo's fødselsdag. Jeg har både forberedt til familiefødselsdag og lidt til fødselsdagen for legekammeraterne.

Flagranker


Møller til sugerør

Bogstaver til flagranken

Medaljer til børnefødselsdagen

Til børnehaven har jeg bagt grønne rum-muffins. De mangler bare glasur og måske en fondant raket.

Opskriften er en klassisk "grøn gift kage", hvor jeg har tilsat chokolade



Familien skal bla. have hjemmelavet "nutella", tomatpesto og brunch-æg

Jeg elsker pesto, især tomatpesto der passer til næsten alt.

"Nutella" af lys-og mørk choko m. nødder

Jeg skal forsøge at lave disse lækre æg, som jeg har fundet på denne blog

Så mangler vi bare at det bliver lørdag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar