tirsdag den 31. januar 2012

Veninders børn


Jeg fik børn nogle år før mine veninder. Tidligere savnede jeg, at have nogle jeg kunne dele oplevelserne med og ikke mindst frustrationerne :-) Men, nu har de også fået børn og der er flere på vej. Jeg kan nu, til tider, sidde med et smil på læben over deres frustrationer, som er helt identiske med dem vi havde for år tilbage. Det er super hyggeligt, ikke mindst når vi alle er samlet og der er liv og glade dage. Vi er så heldige, at Albert er kommet i vuggestue med min venindes datter Rose, så nu kan vi følges ad hjem, til glæde for både store og små børn......og selvfølgelig også forældrene :-)






1 kommentar:

  1. Hvis det stod til Rose så skulle vi følges ad hjem hver dag. Hun spørger efter Carl-Emil og Albert rigtig ofte, men det ved du jo allerede.

    SvarSlet