mandag den 11. juni 2012

Her køber jeg tøj til drenge


MarMar


Jeg synes det er svært, at finde pænt og fedt tøj til drenge. Jeg er generelt meget klassisk og jeg synes ofte der er alt for mange farver og alt for meget print på børnetøj. Derfor køber jeg, primært, tøj to steder. Det ene sted er hos Zara. Der andet er (selvfølgelig) hos MarMar. Det er enkelt og klassisk på den fede måde.

Carlo har været i København i weekenden, til fødselsdag og hygge hos moster og onkel. Det gav anledning til en stor bestilling MarMar tøj. Jeg er vild med denim serien, det giver et fedt look til de fine chinos og bomuldsskjorter. De bliver så seje!











Lige nu kan du deltage i en leopard-lækker MarMar GIVE AWAY hos Elle Belle, men det er kun til piger :-) Sidste chance er i dag (11/6)!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar