mandag den 13. august 2012

En smuk smuk fest


Det er rigtig mange år siden jeg sidst besøgte Skanderborg Festivalen. Og sikke et glædeligt gensyn. Festivalen er vokset en hel del. Mængden af barer, madboder, restauranter, telte og publikum i Robin Hood skoven, er gået helt amok. Jeg havde en rigtig festlig dag sammen med min kære mand og alle dem vi mødte på vejen.










Vi startede med Ulige numre, det var fedt og lidt rocket



Bagefter, par timers hygge med samarbejdspartnere. I selskab med en ekstrem dygtig og inspirerende forretningsmand. Det oser af god karma uanset hvor han befinder sig :-)






Videre til Rasmus Seebach (han får lige et par ord med på vejen)


Rasmus Seebach var egentlig ikke tænkt ind i mit program. Det er lidt for sødt til mig. Men sikke en overraskelse, jeg var imponeret! Nok mest over, hvor langt hans musik rækker ud. Fra børn til meget voksne mennersker der alle sang med på hvert et ord. Jeg følte mig lidt udenfor fællesskabet pga mit manglende kendskab til teksterne (udover omkvædet på et par radio hits), men også at der faktisk er en historie bag mange af sangene. Det var total fedt! Kommer jeg forbi Rasmus Seebach igen, er det mig der står oppe foran og kan alle sangene :-)


meget glade piger :-)

Nå, men videre til Dodo & the Dodos og en tur tilbage til teenageårene hjemme i Skjoldsgade, hvor Dodo var en del af min fars super fede båndsamling. Sikke en fest!! Måske fordi jeg havde selskab af to yderst festlige unge mænd :-)




Resten af musikprogrammet var lidt blandet, og jeg fik ikke taget flere billeder. Der var nogle bands tidligere på dagen jeg ikke fik hørt, håber jeg får chancen næste år.


Søndag.....



Jeg var bare rigtig rigtig træt, især i benene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar