fredag den 22. oktober 2010

Endelig hammerslag!

Albert Bertel Thorvaldsen
Helt min stil er det ikke. Men jeg har alligevel ledt efter dette portræt af Bertel Thorvaldsen, en del år. Jeg fik Michael Kviums fortolkning af dette portræt i gave for år tilbage og synes det er helt fantastisk. Jeg synes de to billeder skal hænge sammen, hvis man skal forstå/tolke Kviums budskab med sit billede.
Da det så kom på Lauritz.com igen for et par uger siden, måtte jeg eje det.

Nu skal de bare forenes på samme væg.


Michael Kvium

Læs en bloggers fortolkning af billedet her og se om du er enig.

GOD WEEKEND TIL ALLE :-)

1 kommentar:

  1. Det er fantastisk at du har begge billederne. Jeg synes du er rigtig heldig, for det må være spændende at se dem sammen. Det er også morsomt at se hvordan de "spiller" sammen, selv om der er cirka 150 år i mellem dem.
    Mvh Jens.

    SvarSlet