onsdag den 25. maj 2011

Øv øv og atter øv!


Jeg er ikke noget morgenmenneske og bliver det heller aldrig. Hvis jeg skal bestemme, skal dagen først starte kl 10.00. Og børn skal først vågne kl 11.00, så jeg lige har tid til at vågne inden madpakker, morgenmad, tandbørstning, taskepakning osv. skal ordnes.

Endnu værre bliver det, når jeg må konstatere, at mit morgen-fix er tom. Eller rettere, jeg måtte give det sidste til Carlo, for man er vel pædagogisk korrekt eller....... :-) 

Mit morgen-fix: denne über-lækre nutella fra Summerbird.

Dagen blev alligevel reddet da veninden kom med lækker chokolade fra Peter Beier, tak Riksen :-)


1 kommentar:

  1. Endelig kan jeg komme til at kommentere!
    Nutella fra Summerbird, det lyder godt nok afsindigt lækkert! I Netto kan man få tyk, mørk pålægschokolade fra Løgismose, den bør du prøve, den er fantastisk.

    SvarSlet