torsdag den 23. juni 2011

lille vægt på gulvet der...


 ..vis nu snart et andet tal! Jeg træner og træner og træner, alligevel viser vægten det samme tal hver gang. Jeg ved godt, at jeg nok er ved at omdanne fedt til muskler, og muskler vejer mere end fedt. MEN, kunne den ikke bare falde ét kilo, så jeg bliver top motiveret igen!?


Noget godt ved min "livsstilsomlægning" er, dette fantastiske program: MADLOG.DK





Her tæller jeg kalorier, og har styr på hvor meget jeg spiser på en dag. Jeg er ikke hysterisk kalorietæller. Jeg kan godt spise slik, is og kage men, så er jeg bare lidt mere opmærksom på, hvad jeg spiser resten af dagen, så jeg holder mig indenfor min kalorie grænse.
Jeg har oprettet en gruppe derinde sammen med min søde veninde Mette, så hun kan holde mig i ørerne, det gør det lidt sjovere :-) Hvis du ikke kender programmet, så tjek deres hjemmeside!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar