fredag den 1. juli 2011

Mine laster...


Vi har vel alle sammen en eller anden form for last, jeg har 3...

Jeg er dybt afhængig af sladderblade og boligmagasiner, eller nærmest i et misbrug. Jeg har ofte prøvet at stoppe, med at købe bladene, men det holder desværre ikke længe. Jeg kan ikke leve uden! Torsdag er en skøn dag, der kommer de nye blade i butikkerne :-)



Min anden last, er spiselig. Jeg har kastet min kærlighed på disse, egentlig ret afskyelige, romkugler. Det passer slet ikke ind i min Øko-verden og de indeholder heller ikke andet end E-numre. Det er ren gift! Men jeg elsker dem :-)


Sidst, men ikke mindst min Nutella...

Tak til Stinne, for det nye fyldte glas :-)

1 kommentar:

  1. Hej Maria

    Jeg må da vidst også følge med i din blog :D Her er også rigtig hyggeligt!!

    SvarSlet