torsdag den 11. august 2011

Bryllupsklar

Min veninde skal giftes i weekenden. Det bliver så fint og fantastisk, og jeg glæder mig som et lille barn.
Jeg fik købt min egen kjole i går og det sidste tilbehør idag. Min kjole kommer ikke på bloggen (måske efter brylluppet), men tilbehøret må I gerne se :-)


Skoene er nye og købt i Hamborg, Øreringene er fra Carré og tasken, der har været med til samtlige bryllupper i år, er fra Mulberry.


Weekendens program




Lidt fra børn :-)

Et godt ægteskab er, når den ene laver kartofler og den anden laver sovs
- Bolette, 10 år


Jeg synes, det er flot at blive gift i en kirke, for der er mange præster, der samler på modelskibe og hænger dem op i loftet
- Christian, 8 år


Det er godt at blive gift, hvis man ikke har en computer eller nogle andre man kan snakke med
- Pernille, 7 år
 
 

Bruden er flottere end manden. Det er derfor, hun har slør på. For ellers er der måske nogen, der tager hende, før de bliver gift
- Pernille, 8 år
 
 


God weekend :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar