fredag den 5. august 2011

Sommer i Danmark

regn, regn og atter regn

Jeg elsker sommeren i Danmark, selvom sommeren nærmest er regnet væk i år. Men, når jeg skal gøre status, synes jeg alligevel sommerferien har været rigtig god. Vi har slappet af i sommerhuset, hygget med venner, sat skurvognen i stand, hygget med familien, set en masse ting for børn, aftenbadet ved stranden, været en tur ved vesterhavet osv osv. Nu glæder vi os til en tur til Frankrig i efteråret.

Vores sommerferie startede med, at vores nye skurvogn ankom.


Hele vejen fra Sønderjylland

Det tog lang tid, at få den på plads, men nu står den der




beklædningen var ulækker, gammel og lugtede
så den har vi skiftet























...nu med maling


Der mangler stadig nogle småting, som skal laves i efteråret. Og, så skal den jo indrettes, helt klart det jeg glæder mig mest til :-)


Campingferie ved Skiveren Strand blev det også til, super hyggeligt. Men...det regnede og regnede :-(

Nordsøen Oceanarium






















"Mig og min lillebror
tar på eventyr helt uden far og mor
for vi vil se hvor piraterne bor
det vil mig og min lillebror"





Mig og min supermand

Der er bare noget fantastisk over Vesterhavet

Carlo er skoleklar, og glæder sig til han skal starte næste år

En af de få solrige dage...
..og første og eneste badetur i Vesterhavet
Ingen sommer uden en kæmpe is


Det var nok feriebilleder for i dag, resten følger senere :-)

1 kommentar:

  1. Sikke et ambitiøst skurvognsprojekt, men den ser ud til at blive super fin, glæder mig til at se den med interiør :O)

    SvarSlet