tirsdag den 3. januar 2012

Nytår i Skagen


Vi har de sidste par år fejret nytåret i Skagen. Jeg elsker den by! De gule huse med røde tage, havet og lyset er helt fantastisk :-)

Desværre blev jeg ramt af sygdom nytårsaftensdag, så det blev et meget stille nytår for mig. Men, alle de andre dage var super hyggelige.




Kunne godt tænke mig en weekend på Brøndums Hotel

Slagter Munch, et must i Skagen



Dejlige børn


Hulahop på Wii'n, det kan mænd bare ikke finde ud af :-)











Jeg er sikker på, at 2012 kommer til at byde på en masse spændende oplevelser. Jeg håber dog de bliver lidt anderledes end dem i 2011. Vi kunne, på nogle områder, godt trænge til lidt ro og stabilitet.
Vi starter for alvor det nye år på lørdag, hvor Carlo fylder 6 år. Det skal selvfølgelig fejres med manér. Nu skal jeg bare blive rask, så jeg kan nå at få lavet alt det pynt jeg har planlagt.

GODT NYTÅR!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar