tirsdag den 21. august 2012

Et smut i Askeladen


Er du til trælegetøj i naturfarver, eurytmisko og strik? så er er Askeladen det perfekte sted for dig og dine børn. Vi var i butikken i dag, efter eurytmiksko til Carlo, og endte selvfølgelig med lidt ekstra i kurven.

biler til Albert

de har en masse lækkert garn

Da Carlo var lille, arvede jeg uldveste fra min søster som hun selv havde strikket. Vestene var strikket udfra Askeladens berømte vest, og de var super dejlige. Albert har for længe siden slidt de sidste op, og jeg vil gerne have nogle nye til vinteren, MEN jeg har opgivet, at lære at strikke. Min kære faster har flere gange nævnt, at hun gerne vil strikke for mig, så nu fik jeg endelig købt garn og opskrift. Nu håber jeg bare hun stadig vil :-)

Vesten til Albert
Ønsker du selv, at kaste dig ud i strikkeriet, så har Askeladen en online strikkeskole.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar